Wycieczki
SUKCESY
NIEZAPOMNIANE WYCIECZKI
WYKWALIFIKOWANA KADRA

Dnia 15 czerwca grupa uczniów naszej szkoły wyróżnionych za szczególne osiągnięcia sportowe oraz naukowe w I semestrze bieżącego roku szkolnego udała się, korzystając z wyjątkowego zaproszenia pani podsekretarz Elżbiety Seredyn , na wycieczkę do Warszawy. Pod czujnym okiem m.in. pani dyrektor Marty Gładysz dotarliśmy do stolicy, po której, po krótkiej przerwie na posiłek, wybraliśmy się w podróż.

Z okazji Dnia Dziecka uczniowie klasy 2gB wraz z opiekunami - p. Dorotą Zarodą oraz p. Bartoszem Michałowiczem wybrali się do Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie. Chcieliśmy poznać fascynującą pracę pilotów.
Najpierw byliśmy na symulatorach lotów. Wsiadając do nich, nikt z nas nie spodziewał się tak ogromnych wrażeń, jakie towarzyszyły nam podczas samodzielnego lotu.

1 czerwca klasa 1GE oraz klasa 1GF pod opieką pani Renaty Bany, pani Agnieszki Wójcickiej, pani Joanny Droździel i pani Małgorzaty Słomki wybrały się na  wspaniałą wycieczkę do Janowa Lubelskiego.
Już w czasie podroży każdemu dopisywał humor. Wszyscy byli podekscytowani i rozbawieni. W Nadrzeczu, gdzie byliśmy zakwaterowani, czekały na nas liczne atrakcje.

Wciąż jeszcze dzikie, nie do końca odkryte, momentami tajemnicze. Zapierające dech w piersiach widoki, świeże podmuchy wiatru, mgła unosząca się nad połoninami, małe zachwycające swą prostotą wioski - to urok naszych pięknych polskich Bieszczad.
Nadszedł długo oczekiwany przez nas dzień - 26 maja. Uczniowie klasy 2gB oraz 2gF wraz z opiekunami - p. Dorotą Zarodą, p. Jolantą Lewandowską oraz p. Leszkiem Rukaszem udali się do położonej nad rzeką Strwiąż miejscowości - Ustrzyki Dolne.

W dniach 25-27 maja uczniowie klas II LD i ILE, pod opieką kadry nauczycielskiej, składającej się z: Radosława Łysiaka, Macieja Abramka, Anny Rzymskiej, Teresy Adamczyk oraz Renaty Mazurek, odbyli podróż do Szwecji. Niesamowita przygoda rozpoczęła się poniedziałkowego poranka. Pozytywne nastroje towarzyszyły przez całą drogę do Gdyni. Po spożyciu posiłku, wszyscy ruszyli w kierunku promu. Przydzielenie kajut, przejście przez bramki oraz przekazanie podstawowych informacji, nie trwało długo.

1 czerwca 2015 roku o godzinie 7:30 nasza klasa 3GC wraz z wychowawczynią panią Anną Nowak oraz panią wicedyrektor Teresą Frydrych wyruszyła na niezwykłą wycieczkę Szlakiem Orlich Gniazd. Podróż przebiegała pomyślnie, zatrzymaliśmy się na posiłek w McDonaldzie, a około 12 przybyliśmy do zamku w Chęcinach, gdzie podziwialiśmy piękne krajobrazy z wieży widokowej. Przed godziną 19 dotarliśmy do naszego pensjonatu "Dar Jury", w którym zakwaterowaliśmy się i zjedliśmy pyszną obiadokolację.

W ramach Europejskiego Tygodnia Sportu dla Wszystkich 29 maja 2015 roku odbył się rajd rowerowy organizowany przez naszą szkołę. Punktualnie o godzinie 8:20 zebraliśmy się przed głównym wejściem, gdzie zostaliśmy zapoznani z podstawowymi zasadami poruszania się rowerami w 20-osobowej grupie. Od organizatorów, panów Marcina Lewaka i Waldemara Goli, dostaliśmy też neonowe koszulki, by lepiej było nas widać na drodze.