Wycieczki
SUKCESY
NIEZAPOMNIANE WYCIECZKI
WYKWALIFIKOWANA KADRA

1 czerwca 2015 roku o godzinie 7:30 nasza klasa 3GC wraz z wychowawczynią panią Anną Nowak oraz panią wicedyrektor Teresą Frydrych wyruszyła na niezwykłą wycieczkę Szlakiem Orlich Gniazd. Podróż przebiegała pomyślnie, zatrzymaliśmy się na posiłek w McDonaldzie, a około 12 przybyliśmy do zamku w Chęcinach, gdzie podziwialiśmy piękne krajobrazy z wieży widokowej. Przed godziną 19 dotarliśmy do naszego pensjonatu "Dar Jury", w którym zakwaterowaliśmy się i zjedliśmy pyszną obiadokolację. Następnego dnia po obfitym śniadaniu udaliśmy się do Jaskini Głębokiej a następnie wyruszyliśmy na Szlak Orlich Gniazd, zobaczyliśmy tam ruiny wielu zamków m.in. w Bobolicach, Ogrodzieńcu, Mirowie i Rabsztynie, mieliśmy również okazję zobaczyć Pustynię Błędowską. Ostatniego dnia naszej wycieczki odbyliśmy cudowny spacer po Ojcowskim Parku Narodowym i zwiedziliśmy Grotę Łokietka. Cały wyjazd był niezwykle udany. 3 czerwca w godzinach wieczornych wróciliśmy do Puław zadowoleni i w pełni usatysfakcjonowani z naszego wyjazdu.